josefineuddman

2013-01-29
22:29:31

snabba avslut, snabba svar

tju.
nu börjar klockan bli mycket och jag är inte trött men ska endå försöka sova tänkte jag för har inget bättre för mig.
idag har jag jobbat morgon vilket har gått bra men har dock inte hunnit med det jag skulle gjort på schemat..vart så himlans stressigt! anyway..gick hem från jobbet i dag i slasket och fy vad det kändes i vaderna, ett steg fram två steg bak typ, vad jag fick kämpa för ingen snö är ju bortskottad utan bara smält eller aphal!
 
annars när jag kom hem så la jag mig i sänge och kolla på pretty little liars, somnadet ett par timmar, käkade, kollade på tv och käka fruktsammad med my foks och nu sitter jag här och ska krypa i säng.
 
imorgon är det jobb igen..så trött på jobbet men vet ni vad, i förrgår beställdes en resa till lanzarote 22/2 all inclusive och lyxlyx:) ska bli skönt att få lite sol och energi och när jag kommer tillbaka så flyttar jag! :D
 
va baaah däääh!
och så vattenjumpa på de varje morgon, hahah go for it!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: